tisdag 2 september 2008

Vita Gåvor - Höst swap


Bilden är klickbar!
När jag kom hem låg ett fint brunt paket
på köksbordet och väntade.

Det var gåvan från min hemliga vän i "Vita Gåvor".
Innuti det bruna paketet låg detta fina paket
med ett underbart kort inkilat under snöret.


Alla bilder är klickbara.
(Kortet kommer att ramas in, passar perfekt i våran hall)
När jag öppnade det fina rosa paketet fann jag
alla dessa underbara saker!



två Himla kökshanddukar
en Rice silikonbakpensel


och Rice muffinsformar.



Jag älskar att baka och att göra tårtor
och det har min hemliga vän snappat upp.
Tack för det! Det var mitt i prick!
Den rosa färgen är perfekt!
Muffinsformarna, jag bara säger - muffinsformarna!
Så söta! Det är nästan att jag inte vågar använda dem,
men jag lovar att jag skall göra det någon gång!

Idag har jag fått iväg mitt paket till min hemliga vän...
Spännande!!!

10 kommentarer:

Kerstin sa...

Väääldigt fina grejor du fått, lyckliga du! Men...för oss oinvigda...vad är "vita gåvor" för nånting?

Kramar Kerstin

Anonym sa...

Kökshanddukar från Himla skulle då inte jag säga nej till! :) Jättefina presenter du fått!

M A Friman sa...

Hej och jättetack! Fick mitt paket idag och samtidigt såg jag att vi blivit avslöjade för varandra.

Jag vill tacka jättemycket du har verkligen skickat fina saker till mig. Är mer än nöjd!

Tycker att du fått fina saker också, gissar att du är nöjd. Förstår att din vän givit dig en gåva i rosa, det skulle jag också ha gjort. Passar din blogg!

Önskar dig en trevlig kväll!

Elina sa...

Tack tack. Honungen gjorde susen. Känner mig bättre just nu, hoppas det håller i sig. vad fina saker du fick. Mina var verkligen jätte fina med. får ta mej i kragen o dra fram kameran o fota. Kram

Margareta sa...

Oj, Tänk att du kom på att det var jag som var den hemliga vännen. Försökte att inte röja min identitet, men vad hjärtat är fullt av....
Var lite sent ute med gåvan. Svårt hitta nåt i fredags. Så tog jag en tur till Nordik 10 min före stängningsdags.. Genom expediten, en vän till familjen var det klart på 5 min.Oc det var ju mitt i prick. Härligt. Nu får vi hoppas att muffinsformarna inte pajar
Kram Magz

Anna sa...

Vilka fina baksaker du fått! Härligt i rosa! Det är så kul när det blir så rätt, precis som med min bokstäver!

O nej jag tyckte inte du var fjantig!

Kram o njut av alla goda bak!

Else sa...

Takk for kommentaren i min blogg. Elsker den lyslykten jeg fikk. Flott gave du har fått også. Skal prøve å legge inn bildet på Flickr til helga. Holder på med en psykologioppgave jeg må få ferdig så tiden begrenser seg veldig nå om dagene. Ha en fin dag.

Kerstin sa...

Hej igen och tack för svaret!Det verkar ju jättehäftigt det där, jag mailade genast och frågade om jag fick vara med... =)

Må så gott, kram! / Kerstin

Emy sa...

Åh så fint! Jag som älskar rosa saker måste genast ge mig ut på stan för att leta på likadana såna dära finfina muffinsformar! Och var inte rädd för att använda dem! jag har tidigare köpt rice muffinsformar och de blir bara finare "med innehåll" :-)

Malin sa...

Åhh, helt underbara saker!!!De hade jag mer än gärna bakat med! Vad är det där med "Swap" för något?

Vår låt