onsdag 21 januari 2009

Utmanad!



Jag har fått min första utmaning!





Världens bästa Jenny har utmanat mig via sin blogg.
Jag skall nu försöka anta denna utmaning...

4 av mina favorit program:
*
Våra bästa år
*Dr House/Private Practice/Grey's Anatomy
*Fakta serier i sjukhusmiljö
*Bygga om/Inredningsprogram
(Ja, det är svårt att välja!)

4 saker jag gjorde i går:
*Jobbade
*Vek tvätt
*Blev glad av att läsa Jennys blogg :)
*Pussade på mina underbara barn

4 saker jag ser fram emot:
*Resan till Stockholm/syrran
*Agatons dop (ja, faktiskt!!!)
*Dagen då jag kan komma i storlek 44 (!)
*Mina barns framtid

4 favoritrestauranger:
*Västanbäcks Värdshus (finns inte mer)
*Jensens
*Swea Hof
*Gulavillans kök&bar :D

4 saker på min önskelista:
*Kitchen Aid
*Bättre livsstil (för hälsans skull)
*Bättre självförtroende/självkänsla
*KÖRKORT!!!!

Det var inte det lättaste att komma på vad jag skulle skriva...
Men jag klarade det ialla fall! :)

Jag vidarebefordrar denna utmaning till;

Mahlin
Lisa
Lotta
Dessa bloggar är något av de mest upplyftande man kan läsa, jag blir glad varje gång jag läser dem! Kika in du också!!

3 kommentarer:

Lotta sa...

God kväll!
Självklart antar jag utmaningen! Och tack för de snälla orden, jag blir ju alldeles generad ju!

Varm kram
Lotta

Anonym sa...

*fniss* vad du är söt!!
Dock är ju gulavillans kök och bar i STORT behov av ankbesök snart!! :-D

Vi kan väl boka in dej en helg eller så framöver så kan vi göra tittägg till påsk tillsammans?? Vad tycks? Spritskalas så det stänker om det? ;-)

KRAMAR!!

Anonym sa...

Å va skoj :D ska göra det sen i kväll om jag får tid (har en pojkvän som blir grinig när jag bloggar för mycket ;) Hoppas allt är bra med dig :D

Ser att du och jag har samma saker på önskelistan, inte lätt att ha bra självförtroende i dagens samhälle (men man får skita i jantelagen ;). Ett körkort måste jag med ta, speciellt när jag vill bo på landet. Nu får alla skjutsa på mig.

Ha en jätte fin dag :D

Vår låt