måndag 26 maj 2008

Dagens; ...Om jag hade en miljon...

...skulle jag anlita någon som kunde lära
mig och min familj att tänka rätt
när det gäller mat och motion!

Jag är så trött på att vara överviktig!
Jag vet vad som bör göras,
men har inte orken eller motivationen
att genomföra det själv
utan uppbackning från någon.

Nåja, snart är det sommar
och då kommer tjatet;
"åka och bada!"
och jag har lovat att hoppa i vattnet i år.
*suck*
Första gången på över 8 år som jag skall bada ute!

Detta är förresten vår rosa pion.
Förra ägarens föräldrar planterade moderplantan,
riktigt när vet jag inte,
men han var född 1904 och huset är byggt 1850
- så det är spännande att spekulera.

1 kommentar:

Pysselsyster sa...

Hej!
Kul att du gillade mina GreenGate-prylar. Du hittar på www.elsashem.se

Vår låt