måndag 24 mars 2008

Hemma hos oss...

Tänkte visa några bilder från vårat hem.
Det är mest min smak som visas,
sambon är inte så intresserad av inredning.

Tur för mig :-D

Så länge han får ha sin datahörna i fred
så får jag fria händer i resten av huset.


Denna hyllan hänger i köket och är ett fynd från Jysk.
Telådan har jag fått av min svägerska i Danmark,
vet ej vilken butik dock...


Jag har samlat på porslinsdockor, här har vi två av dem.
(har 10 st i olika storlekar)
Lampan är ett loppisfynd för 20 kr!
Tårtfatet är från Duka och den lilla skålen på fot
har jag köpt på Tyg&Ting i Älvängen.
Älskar vitt och rosa i alla nyanser!

Dessa tuppar älskar jag!
Den till vänster fanns i huset när vi köpte det,
den till höger hittade jag på Tradera!
Sovrummet försöker jag hålla romantiskt.

Till sommaren skall jag ge mig på att renovera alla fönster i sovrummen i huset.

Bävar redan!

Detaljbild på hjärtat ser ni nedanför.

Alla bilder är PRIVATA.

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men så klart jag kan trolla!!
Du vet väl att du kommit till mamma millans förtrollande värld???

tack för allt!!!
såååå vackert hem du har...tror nog du kan trolla lite md minsann!!!

God fortsättning!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(\ /)*********************
( ..) ♥ KRAM MILLAN ♥
C('')('')*****************
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lotta sa...

Vad skoj att få se lite detaljbilder hemma från dig! Älskar bilder!

Kram
Lotta

Vår låt