måndag 9 juni 2008

Min gåva SommarSWAP 2008

Tiden gick och jag höll på att ge upp hoppet.
Posten är ju känt för att slarva bort diverse saker...

Men icke!

Idag när jag kom hem från jobbet så låg det
ett jättefint färgglatt paket i min röda brevlåda.
Det var min hemliga gåva
från min hemliga vän i Vita Gåvor!

Jag blev naturligtvis jätteglad,
fick en känsla av julafton när jag tog upp paketet ur lådan.
Lyckades ta ett foto på paketet innan jag öppnade det!

Innuti fanns det den ljuvligaste ljuslyktan jag sett!
Jag stod inne i en butik här om dagen
och tittade på en liknande, tvekade och gick ut...
Det var nog meningen det!

Jag älskar romatik och romantiska saker - precis mitt i prick!
Stenen, jag säger bara stenen!!
Den träffar också precis mitt i "bullseye"!

Jag har en liten svacka i min sjukdom just nu
och behöver uppmuntrande ord.


Ett stort tack till dig min hemliga vän, du visste vad jag behövde!

5 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Men vilken underbar gåva! Va roligt att den träffade mitt i prick! :-)

Kram!!!

Södralycke sa...

Kul med överraskningar! Vilka kanonfina gåvor!

Ha det bra, kram Johanna

Emily sa...

Aw, puss på dig mamma! Du klarar varenda svacka, de gör du jämt :)
kram på dig <3

Margareta sa...

Hej på dig mamma Anka! Tack för den fina tavlan och jordgubbsplantorna. Har varit inne hos dig förut. Ser att vi har några gemensamma nämnare. Vi får höras mer. Tusen tack än en gång för tavlan" mitt i prick" .Inte bara ord. Utan POWER.
Kram Margareta

Anonym sa...

Hej!
Så roligt det verkar det här med Swapen. :) Längtar så tills jag får vara med i höst! :D
Tack för din snälla kommentar i min blogg! Så roligt att hitta hit. Nu ska jag kika runt - ha en fortsatt trevlig vecka! Kram Kattis

Vår låt