fredag 15 maj 2009

Vita Gåvor Tema TRÄDGÅRD

Nu är det igång igen - Vita Gåvor.

Denna gången är det tema TRÄDGÅRD och jag har lyckats hitta
den perfekta gåvan till min hemliga vän.

Vad det blev får ni se senare...

När det gäller mig själv så älskar jag blommor!
Favoritfärg i trädgården är vitt, rosa och lila/blått!

Lägger in lite bilder från förra året då de bilder jag bloggat om tidigare
har försvunnit av någon konstig anledning.
Det mesta som finns i trädgården fanns här redan innan vi flyttade in
och vi har inte gjort speciellt mycket med den än.
Jag har planterat björnbär och en kaprifol - det är det enda...

Björnbär vid garaget


Lejongap? Ingen aning, men den är underbar att titta på!
17/5 - Har nu hittat det rätta namnet; FINGERBORGSBLOMMA :)

Hosta med lila blommor
och någon sorts gul plymblomma

Akleja

Doftkaprifol som jag fått i
morsdagspresent.

Äppelträd
vidunderligt goda äpplen

Trädgårdskonst kan man aldrig
få för mycket av!
Detta har min dotter gjort! :)

2 kommentarer:

Else sa...

Hei. Nå er avsløringen kommet og jeg ser at du er min partner i Vita Gåvor - trädgård swap. Har dessverre ikke mottatt noen pakke fra deg.

Ser at du har hatt/har en tung tid men håper du har det bedre nå.

Else

Else sa...

Alt i orden kjære deg. Ta godt vare på deg selv og send den når du føler for det. Ikke noe stress. Jeg vet iallfall at den ikke har kommet bort i posten. Det var det jeg var redd for.
Jeg har lest i din blogg at du har en vanskelig tid for tiden. Håper du vil føle deg bedre snart så du kan nyte sommeren og den flotte hagen din. Varme klemmer fra Else i Nord-Norge.

Vår låt