fredag 26 juni 2009

Det är över nu, det har bara börjat...


Min lillebror gick bort igår kväll.
Han blev 26 år.
Mikael led av levercancer som spridit sig ut i kroppen.
Ända in på slutet hade han livsgnistan uppe.
Han vägrade ge upp, det var bara så!
Hans fru Rikke har varit som en klippa vid havet
för honom. Hon flyttade sig inte ur fläcken, hon fanns
vid hans sida 24 timmar i dygnet, i ur och skur.
Jag saknar honom så, det värker i hela kroppen,
tårarna rinner hela tiden.
Min söta goa lillebror!

4 kommentarer:

Eddan sa...

Vad tragiskt :(. Jag beklagar verkligen er svåra förlust.

Kram från Anette

Anonym sa...

Svårt att komma igenom sorgerna i livet, men hoppas att ni hämtar styrka hos varann i familj o hos vänner, för ensam är inte stark i dessa stunder.
Så orättvist det kan kännas ibland!
Har själv gått genom sorg, o familjen blev mycket viktig då, o är fortfarande.
mvh
värmländska

Helena /Franska Liljan sa...

Jag känner verkligen med dig. Det är 9 månader och 6 dagar sedan min älskade lillasyster gick bort bara 32 år gammal. Sorgen är inte det värsta för mig, utan längtan att få prata med henne igen. Det tynger mitt hjärta så.

Sänder varma tankar till dig! Kram Helena /Franska Liljan

Anonym sa...

Beklagar er sorg. kan inte ens tänka mig hur hemskt de måste vara =( gråter nu när jag läser dn blogg =/
Sänder varma tanka till dig och din familj!
/J

Vår låt