söndag 11 oktober 2009

Nytt inlägg

Det finns vissa i mitt liv som undrar varför jag inte bloggar så ofta, det beror på att jag inte har något att skriva om tycker jag.
Men här har ni något att läsa, som troligen är ganska intressant.
Vad ni gör med det ni läser bestämmer ni själva.

Jag hatar mitt liv,
jag hatar min sambo,
jag hatar mig själv,
det enda jag inte hatar
är mina barn.

Just nu är livet skit,
allt är fel!
Jag skiter fullständigt i allt just nu.
Tårarna rinner ner för kinderna,
det gör ont i halsen av allt gråtande,
min sambo fattar inte vad jag säger,
han skiter i vad vi kommer överrens om,
jag funderar starkt på att lämna honom.

Jag vill inte leva mitt liv som det är just nu,
jag vill leva utan min sambo.

Just nu HATAR jag mitt liv
Just nu HATAR jag min sambo
Just nu HATAR jag mig själv
Just nu HATAR jag!

Mitt hem är som en sopstation,
mitt hem är som en tvättkorg,
full med smutstvätt.
Mitt hem är en fuktbomb,
som väntar på att få explodera.
Mitt hem är ett HATobjekt!

FAN vad jag hatar mitt liv just nu!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ojdå...många starka ord!!! Tråkigt när man mår så dåligt... Men försöl att ta tag i ditt liv... Du e aldrig ensam vettu!! Kramiz

Mrs Small Town sa...

Åh kära du! Vad ditt liv är i uppförsbacke nu!!! Jag känner verkligen för dig och när jag läser de senaste inläggen ser jag att ni haft stor sorg i familjen... Jag kan inte ens föreställa sig hur det skulle vara att förlora min lillebror... Jag mår illa av bara tanken!

Hade jag vetat var du bor hade jag skickat en tårta med en urgullig anka på, med expressbud...

Kom ihåg ***DU ÄR VÄRDEFULL***!!!!

Strykekram
/Sara Small Town

http://smalltownstyle.blogg.se/

Vår låt