lördag 31 augusti 2013

Denna djävla ångest! Denna djävla sjukdom!

Ångesten förstör mitt liv!
Jag har haft en helvetesvecka, de flesta skulle fixa en sådan vecka galant, fredag kommer och de slappnar av - men inte jag! Jag får en attack från helvetet på jobbet, som håller i sig hela dagen och dagen därpå! Nu är det lördag och jag har fortfarande ångest, jag har ångest inför att gå ut, ångest inför att sätta på tvättmaskinen - jag borde ju tvätta det mörka först men det finns ju mer av 60 tvätten, det röda ligger där och väntar - vilket??? Ångest!!

Det kryper i kroppen på mig, det sticker i händer och underarmar, skakar gör jag i hela kroppen, ont i magen och yr i huvudet. Jag mår illa men är hungrig, fastän jag har ätit!
Medicinerna gör inte sitt jobb!!

Jag vill bara gömma mig, men det går inte...

HELVETESÅNGEST!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Vår låt