onsdag 3 september 2014

Väggen är min nästa hållplats?

Har man gått in i väggen när man börjar gråta bara tanken på jobbet dyker upp?
Har man gått in i väggen när man blir illamående bara tanken på jobbet dyker upp?
Har man gått in i väggen när ångesten slår ner som en blixt i bröstet, bara tanken på jobbet dyker upp?
Har jag gått in i väggen?
Tårarna rinner på mig just nu, jag har svårt att hålla tillbaka maginnehållet och ångesten vägrar släppa!
Jag skiter fullständigt i vem som läser detta för detta är min personliga blogg och här ska jag kunna skriva precis vad fan jag vill!
Jag är dock noga med att inte hänga ut någon med namn och arbetsplats!

HELVETES DJÄVLA*********piiip********* !!!!!!!!!!!

Ha en bra kväll önskar Mamma Anka, shabby och sad...

1 kommentar:

Alex sa...

Mamma då. Det låter som om du nästan har gått in i väggen, ja. Du borde verkligen prata med läkarn om allt det här nästa gång så att de kan hjälpa dig på bästa sätt.
Kram <3

Vår låt