onsdag 24 oktober 2012

Den är på väg tillbaka...

Ångesten!
Hela natten var fylld av mardrömmar, den ena efter den andra.
Jag är så trött på att se den där djävla vita bilen nu att jag spyr!

Jag vågar mig inte ens ut ensam!
Sover inte på nätterna!
Revbenen har slutat värka nu, äntligen men mardrömmarna vill inte försvinna.

Hemma idag igen, pga en liten djävla skitunge som inte kan tänka längre än näsan räcker!

En positiv sak har ialla fall hänt idag;

Jag har virkat min första mormorsruta och den blev jättefin!
Jag är supernöjd! Förvisso enfärgad men jag har gjort det!

JEJ!!!! Nu ska jag bara köpa en virknål i rätt storlek sedan blir det virka av - en stoooor pläd ska det bli, till mig själv! Till bara mig!
Så det så!

Imorgon är det "Administratörernas dag" på Clarion Hotell Post inne i stan, det skall bli spännande.
Föreläsningar och diskussionspaneler, hela dagen. Ingen chef, ingen reception, inget arkiv - bara kul!

Inga kommentarer:

Vår låt