onsdag 23 april 2008

Cult Desig - äntligen hemma!

Jag har varit med i Miljonlotteriet ett tag nu och vunnit ett par kronor.

Nu har jag kvittat hem ett par vinster bland annat dessa underbara saker från
CultDesign!
O så fint det blir på diskbänken !!



När jag upptäckte CultDesign för ett par år sedan sade jag "-Hur i hela friden kan folk tycka att det där är snyggt?!"

Detta tills jag hittade det rosa!


(bilden lånad från Hemfeber en blogg om design & inredning)

Detta rosa är ju helt underbart, och nu är ju det mesta inom CultDesign helt underbart. Föränderlig äro Guds vägar - krokiga äro mina. :-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Shit, va fint att ha detta på diskbänken. Tyckte inte heller om Cult när jag såg det första gången, är ju lite annorlunda. Men nu kan jag inte få nog, tyvär så har jag bara plats till en ljuslykta:( Men jag ser framemot en större lägenhet, då kommer det finnas mycket från Cult. Fina mönster också:) Roligt att se allas tolkningar av olika mönster. Ha en fin dag.

http://norskans.blogg.se Här ser du min Cult ljuslykta

Rosa Hemmet sa...

Så himla snygga är de, o så klart då de rosa som är finast enligt mig me :p

Anonym sa...

Jättefint och så sött med rosa!

Jag har diskmedelsflaskan och tvålpumpen och jag är så nöjd med dem.

Kram kram!

Anonym sa...

Ja Cult Design verkar finnas i vart och vartannat hem nuförtiden.
Min Cultgrupp på diskbänken ser nästan ut som din. :) Bra mycket snyggare än den vanliga diskmedelsflaskan.

Vår låt