fredag 25 april 2008

Veckotema; Fredag flätat

Veckans sista temadag.
Dagens tema är flätat.
Jag har smugit runt i huset nu på morgonen för att hitta något flätat, lättare sagt än gjort. Efter ungefär 20 minuters letande hittade jag tre olika flätade saker, varav den ena ganska självklar - i ett hus med två flickor!!
Första bidraget är en brödkorg som jag köpt på Rusta.


Andra bidraget är en kakkorg som jag fått av min mor.



Tredje bidraget är det självklara bidraget - en My Little Pony!



11 kommentarer:

Evas Paradis sa...

Hihihi ... blev så himla full i skratt när jag såg My Little Pony ... letade faktiskt efter dotterns (nu 29 år) gamla sådana för jag kommer ihåg att en hade flätad man ... men nu fick jag ju se en i alla fall :-))
Jaha ... det blev ett g för mycket där i länken ja ... tack för din uppmärksamhet ... det går lite snabbt på tangenterna ibland ;-)
Ha en riktigt skön helg
Kram Eva

Anonym sa...

Men vad roligt med de här temaveckorna som ni har.

Stolsdynorna och kuddarna, som jag har på min balkong, är köpta på Blomsterlandet, inte jysk.
Bordet och stolarna däremot kommer från Jysk.

Må så gott!

Kramar

Från A till O med Jenny sa...

Hejsanhoppsan
Ville bara önska god helg och påminna om min temavecka som startar på måndag
Många kramar Jenny

A home far away sa...

Jättefina korgar, och fniss My little pony!

Trevlig helg.

Kram från Singapore

Anonym sa...

Känner igen känslan... Behöver rensa skallen på mönster så därför väntar jag lite innan nästa omgång men jag har massor med nya idéer så den kommer.. Tack för din härliga mönsterinsats! Välkommen att fortsätta inspireras, imorgon visar jag dagens fyndinköp... Ha en mysig kväll! Kram Karin

Monkan sa...

Ja brödkorg var inte min första tanke, visste knappt att jag hade en, men du hade t.om två!

Jag såg ditt inlägg om vinst i miljonlotteriet, vad kul!!! Jag har tänkt flera gånger att jag ska gå med, men skippat det för att de har så dålig info om vinstplan. Hmmm, nästa gång får jag nog slå till!

Unknown sa...

Nåmmen, va gulligt, länge sen jag såg en My Little Pony. Det va nog ett av dom bästa jag har sett idag:) Älskade mylittlepony när jag va yngre.

Vilken blogg va det skulle följa nästa vecka, eller ja vilken va det som skulle ha nästa temavecka?

Ha en fin helg.
Kram Anna (http://norskans.blogg.se

Anonym sa...

Nämen vilken nostalgi att se en liten rosa häst! Fast det var några år sedan mina senast var ute ur gömmorna. :)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hihi!!!
Här var det flätat..söta små my littel Ponny!!!!

Önskar dig en härlig helg!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Unknown sa...

Vi ses hos Jenny, kul med tema veckor:)

/http://norskans.blogg.se

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ha en underbar Söndag!!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!

Vår låt