onsdag 6 augusti 2008

Dansk inredning och kalas!

Nu har jag och flickorna varit i Danmark.
Kent kunde tyvärr inte ta ledigt från jobbet.

Vi firade min brors 40-års dag,
min systers födelsedag och min systerdotters 1-års dag.

Det vart kalas 3 dagar i rad!

Här är en liten glimt av inredningsstilen hemma hos min bror;


Bilderna är klickbara! FOTO:PRIVAT
I like, me want!
Lite bilder från Marys danska 1-års kalas.

"Kagemand" och finporslin!

Bilderna är klickbara! FOTO:PRIVAT

Kalasets sötaste deltagare?


FOTO:PRIVAT

Kanske det, men jag tycker nog att Mary är sötast! :)


FOTO:PRIVAT

Fler bilder kommer kanske senare -
jag ska bara höra med personerna i fråga
om det är ok att lägga upp bilderna på internet.

3 kommentarer:

zandrisens.blogg.se sa...

Fint, fint, fint! Och söööt liten Mary! Du har blivit utmanad i min blogg ;-) Ha det gott!

Anonym sa...

Vad härligt att få vara i Danmark! Så fint din bror verkar ha det.

~Livet i byn

Södralycke sa...

Härligt med en danmarkstripp, ser kalas ut med tårta!

Ha det gott! kram Johanna

Vår låt