fredag 29 augusti 2008

Kvadrater och blommor...



För en vecka sedan 'firade' jag att
min 38-års dag inföll mitt i veckan,
med jobb och god mat
(som jag fick fixa själv efter jobbet)


duck


Idag har min mor och styvfar varit här
för att lämna över presenter och få lite fika.

Naturligtvis passade jag på att göra en tårta.



Det blev tyvärr en snabbt ihopkastad sak,
eftersomjag har en tendens att dra ut
på saker och ting till sista minuten.




Nåja, här är vad jag fick.
Min mor har inte riktigt greppat
det här med lantligt och romantiskt,
utan ser oftast praktiskt på saker och ting.

Därför gick hon och köpte en praktiskt present!


Fyrkantiga men VITA :) tallrikar,
jag fick 12 av varje!!
Tack mamma - det är fint! :)
Jag fick även en jättesöt liten VIT blomma,
i en GUL (!) kruka.



Imorgon skall jag ut och köpa de 2 sista
delarna i mitt VITA GÅVOR paket.

Paketet skall skickas senast på söndag,
jag lovar!!

5 kommentarer:

Malin sa...

Hej!
Grattis!! Åh vilken smaskig tårta du gjort =)
Om du vill grje med din blogg så är mitt tips att skapa en "testblogg" så kan du prova saker där utan att förstöra den här bloggen.
Läste om din socialfobi, oj vad jobbigt, jag har närstående med liknande problem och vet att det kan vara hemskt. Hoppas du mår bättre nu.
Kram Malin

Södralycke sa...

Grattis i efterskott!! Vilken fin tårta du bakat, ser verkligen smarrig ut :)

Ha en fortsatt skön helg! Kram Johanna

Pysselsyster sa...

Hejhopp!

Grattis! Du har vunnit en blomstersax.
Maila din adress så kommer den på posten.

Kram, Vanilj

vaniljdrom@live.se

Anonym sa...

Vilken fin tårta. Det där kan du ser jag.Grattis i efterskott.
Kram, Margareta

Anonym sa...

Hej på sig tårtmadame!
Tror vi är många som undrar. Hur slänger man ihop en tårta så den blir som den du gjort?
Det måste ha nåt med kast-teknik och handlag att göra.
Vad döljer sig under dekoren förresten?
// tårta är gott

Vår låt