tisdag 26 augusti 2008

Skolstart och duschras

Idag började skolan.

Min lilla bebis börjar 7:an och min stora börjar 9:an.
Mammas små hjärtegryn!

Från liten till stor - vart har tiden tagit vägen?


1999 ***** 2008
De var så fina när de gick iväg imorse! *snyft* :)


Jag däremot var inte i speciellt "fint skick" när de gick imorse.
När jag stod i duschen i morse fick jag känslan
av att syret tog slut i badrummet,
allt började snurra och jag (ursäkta språket) kräktes.
Jag måste ha tuppat av eftersom jag plötsligt
satt på huk och hyperventilerade
- har inget minne av att jag satte mig ner...

Usch!! Detta har jag inte varit med om på länge!
Jag lider av panik/ångest och socialfobi,
men varit symptomfri i närmare ett år nu.

Men men, efter att ha somnat på soffan
och sovit ett par timmar så är jag någorlunda piggare,
men jag är hemma från jobbet imorgon också.


Detta är nog det mest privata jag skrivit i min blogg
- kände att det var ok att skriva ner detta...


*kram* på er allihop!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Du måste bo på ett perfekt ställe, men reklam utdelning endast 2 dagar i veckan :-)

Åren med barnen går utan fort, vilket härligt foto på dina små Sessor när de är små!! Är det taget på Liseberg!!

Hoppas du mår bättre nu i eftermiddag!!

Trevlig dag!!

zandrisens.blogg.se sa...

Usch vad jobbigt för dig! Hoppas du kan varva ner och få den hjälp du behöver för att slippa ångesten! Ta hand om dig! /Sandra

Mamma Anka sa...

Svar till annika (om du nu läser detta): Japp, det är taget på liseberg. Jag mår bättre men är hemma resten av veckan...

Södralycke sa...

Oj, det lät ju obehagligt det där, hoppas du känner dig bättre nu....

Ha det gott! Många kramar Johanna

Vår låt