lördag 3 maj 2008

Äntligen nya garderober + surfingbricka!

Vi vart iväg en sväng till IKEA idag.
Vi skulle bara titta, inte köpa.

Men tji fick han, jag lyckades övertyga honom
om att vi faktiskt visst det behövde
nya garderober i sovrummet och att
jag behövde en knäkudde/knäbricka till min laptop!
Det blir ju så varmt om knäna!!
Det blev som jag ville hehe!

Detta blev inköpt;


Klädskåp Aneboda med dörrar samt med hyllor

O så fint det kommer att bli när vi får in det i sovrummet
och sedan målat sängen vit (alt köpt ny säng)!! Jippi!!

1 kommentar:

zandrisens.blogg.se sa...

Surfingbrickan är verkligen GULD, önskar bara att jag hittat den tidigare :-) Fina skåp också, men så kan man hitta massa fint på Ikea, borde ju jag veta som varit där typ tretusen ggr senaste månaderna, haha... :-D

Vår låt