fredag 23 maj 2008

Utmaning utschmaning!

Det var svårare än jag trodde att hitta
ett nyaste, sämsta och bästa köp...
Men jag har lyckats !

Mitt nyaste köp är garderoberna i sovrummet.
Det skall upp en smal till och alla skall vara vita,
min sambo tog fel :) , men det finns ju kompressor
och målartillsats - så det blir vitt så småningom!
Och här ser ni hur högt i tak vi har
(garderoberna är 180cm höga)

Mitt sämsta köp är en wok från IKEA!
Vi hann använda den i 3 veckor, sedan började
beläggningen i botten lossna - trots att vi endast
använde en mjuk silikonliknande slevsak!

Mitt bästa köp är soffan!
Det är en Ektorp från IKEA och jag trivs som
en shabby chicare i en antiklada! :)

Nu skall jag skicka utmaningen vidare och det blir till
min dotter Helen, Malin och malins dotter/Helens bästis.

2 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Tack snälla du! Ja, det är inte kul att va dålig! :-(

Vi soffa du! :-)

Kram och ha en fin dag imorgon!

Malin sa...

HIHIHI... skall äntligen ta tag i utmaningen... bättre sent än alrig... är inte likt mej men du vet jag har fått ett spännande liv vettu...;)

Vår låt