måndag 5 maj 2008

Varför upptäckte jag nätshopping?!

När jag tror att jag funnit min favoritbutik på nätet
så dyker det upp ytterligare en.

Denna gången är det Mixin som jag tagit till mitt hjärta.

Sockerskål och mjölkkanna
till mycket överkomliga priser,
skulle passa perfekt på mitt fikabord!



Tillsammans med....

Dessa te-silar (även de från Mixin)



Och te-silarna passar ju alldeles perfekt i
denna mugg från Broarne !!



Och när man är klar med te-silen så kan man
lägga den i en gammal kakform.

Exempelvis en sådan här från EnglaMaria


Men en positiv sak med nätshopping är ju i alla fall
att det är i det närmaste gratis.

8 kommentarer:

K. sa...

jag gillar tesilarna! Såå fina! Fina fynd du gjort... sånt blir man glad av!

kram k.

A home far away sa...

Ja, nätshopping är för mig helt oexploaterat, men kanske inte så länge till, jag blir ju så inspirerd av allt det fina jag ser att andra bloggare köper!

Gunilla

Från A till O med Jenny sa...

Vilka kuliga saker. Nu är det ok igen gick snabbt över den här gången.
Tack för din medverkan i min temaveckan.
PS lilla selma är gosig men bara på sina egna villkor.

K. sa...

Jag håller med.. denna dator tar upp en stor del tid under dagen. Men.. här görs oxå en massa nytta ;) mmm.. de där tesilarna är ju helt ljuvliga. Fiina saker du hittat.

Kram k.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka underbara tesaker! Mjölkkannan och sockerskålen skulle verkligen kunna få flytta hem till mig oxå :)

Kram Annica

Anonym sa...

Det är lite farligt att läsa här.. ;) Jag hittade flera saker som jag vill ha!! Hur var de med dina aklejor? Är de på gång?

*kram*

Mjuka sa...

Fina saker du visar. Nätshopping växer så att det knakar.
kramar Malin

Malin sa...

Tack för tipset om Nackabyggnadsvård, jo det är såna jag sökte efter =) Mixin är en jättefin affär, älskar dom där kakformarna man kan ha ljus i! Kram Malin

Vår låt