söndag 18 maj 2008

Trädgården växer och frodas

Mina aklejor växer, kanske inte så fort
men då får jag ju njuta av dem längre.

2008-05-16 (min dotter 12 år har tagit bilden)


2008-05-18



Min morsdagskaprifol får bara fler och fler knoppar.

Den är så vacker!






Min vita pion som sambon mejade ner med
ogräsbrännaren har lyckats ta sig.
(tur för honom)


Och till sist, men inte minst, vår kämpe i trädgården.

Vi fällde en stor kastanj samma vinter som vi flyttade in i huset (2002) och det verkar som om den inte vill ge upp - den helt enkelt bara ska överleva och växa på samma ställe!

Vår supersöta stora lilla kastanj.


2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Här snöar det så jag tycker din trädgård har kommit långt.

Jag firar 10000 unika besök och har en tävling på min blogg http://havsviken.blogspot.com/
Välkommen du också!

Kram Maud

Anonym sa...

detta är härligaste tiden på året.. när allt börjar spira i trädgården.

*kram*

Vår låt