onsdag 24 september 2008

Ångest och ingenting alls...

Idag mår jag skit!
Jag har planerat att åka till mina vänner i Nora över helgen men nu har jag drabbats av ångest.
Jag kunde inte ens åka till jobbet idag, ångesten tog över.
Biljetterna ligger i resväskan, som är packad och klar - jag vet fortfarande inte hur jag ska göra och klockan är 20 i 1 - tåget går 2 över 2...

Det blir en klump i magen och oro i bröstet, jag får skakaningar och jag vill inte helt enkelt!
Men samtidigt så vet jag att jag borde, för de räknar med mig i helgen.

Det är bytardagar i Noraskolan och jag är ordinarie personal...
FAN!!!!

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Usch, stackare, jag vet hur det känns, är sjukskriven för depression och social fobi.. Hoppas att du kom dig iväg ändå, att ångestattacken la sig lite grann. Men det är inte ditt fel, glöm inte det! KRAM

Vår låt